Apartmanda Evde Beslenebilecek Köpekler Poodle

Köpeklerde Hipotiroidizmin Belirtileri ve Nedenleri

Yavru köpeğinizin iyiliği hakkında endişeleri olan bir evcil hayvan sahibi misiniz? Açıklanamayan halsizlik, kilo alımı ve cansız kürk fark ettiniz mi? Bir veteriner ekibi tarafından ele alınması gereken bir durum olan köpeklerde hipotiroidizm belirtisi olabilir. Tüylü dostunuzun sağlığını daha iyi anlamak için köpeklerde hipotiroidizmin belirtilerini ve nedenlerini keşfetmek için okumaya devam edin. Köpek Hipotiroidizmini Ortaya

Cornish Rex Kedisi

Bir kedinin yaşını nasıl belirlersiniz?

Bir kedinin yaşını nasıl belirlersiniz? Kediler insanlardan ve hatta diğer hayvanlardan farklı yaşlandıklarından, bir kedinin yaşını belirlemek zor olabilir. Sahiplenecek bir kedi arıyorsanız veya sağlığını izlemek istiyorsanız, bir kedinin kaç yaşında olduğunu bilmek önemlidir. İşte bir kedinin yaşını belirlemek için bazı ipuçları. 1. Dişlerine bakın Yetişkin kedilerin tamamen oluşmuş kalıcı dişleri vardır. Yavru kedilerin genellikle

Kedilerde En Sık Görülen Hastalıklar ve Belirtileri

Kediler Kaç Yıl Yaşar?

Kediler Kaç Yıl Yaşar? Kediler çok sevimli ve tatlı canlılar, ortalama olarak 12-18 yıl yaşarlar. Ancak yanıt kesinlikle çok farklı olabilir, çünkü kedilerin yaşı oldukça değişkendir. Kedilerin Ortalama Yaşı Kediler ile ilgili en sık soru, kedinin ne kadar yaşayacağıdır. Ortalama olarak, kediler 12-18 yaş arasında yaşıyor. Ancak yanlış beslenme ve diğer durumlar yaşını düşürebilir. Kedinin

Kuş Veterineri

Kuş Veterineri Kuş veterineri evcil kuşlar için bakım ve tedavi hizmeti sunmaktadır. Evcil hayvanlar denilince akla ilk olarak kedi ve köpekler gelse de kuşlar da en çok bakılan evcil hayvanlar arasında yer alıyor. Kendilerine özgü renkleri, sevimlilikleri ve enerjileri ile birlikte evcil kuşlar çocuklardan yetişkinlere kadar çok seviliyor. Kuşunuzun bakım ve tedavileri için ise kuş

Veteriner Konsültasyon Veteriner Cerrahi

Veteriner Konsültasyon – Veteriner Cerrahi

Veteriner Konsültasyon – Veteriner Cerrahi Veteriner konsültasyon ve cerrahi işlemleri evcil hayvanların sağlıklarını korumak adına uygulanıyor. Minik dostlarımızın farklı nedenlere bağlı olarak hastalıkları gelişebilir. Travma ve hastalık durumlarında konsültasyon ve cerrahi müdahaleler ile evcil hayvanların sağlıkları tekrar geri kazandırılır. Veteriner Konsültasyon Nedir? Veteriner konsültasyon evcil hayvanınız için veteriner hekim tarafından müdahaleler öncesinde yapılan görüş bildirmedir.

Kedilerde Solunum Yolu Enfeksiyonu

Kedilerde Solunum Yolu Enfeksiyonu Kedilerde solunum yolu enfeksiyonu yaygın olarak görülebilir. İnsanlarda görüldüğü gibi kedilerde de soğuk algınlığına benzer şekilde görülen bu enfeksiyon, kediler arasında hızlı şekilde yayılabilir. Çok şiddetli olmadığı durumlarda kedilerin enfeksiyonu atlatmaları mümkündür ancak bazen çok şiddetli seyreder ve zatürre gibi hastalıklara da yol açabilir. Kedilerde Solunum Yolu Enfeksiyonu Neden Olur? Kedilerde

Kedi Nezlesi ve Tedavisi

Kedi Nezlesi ve Tedavisi Kedi nezlesi insanlarda olduğu gibi kedilerde de sık olarak görülür. Tıpkı insanlardaki gibi kediler için de üst solunum yolu enfeksiyonu olarak görülür. Fakat insanlarda nezle, üşütmeye bağlı olarak görülen ve çok önemsenmeyen bir hastalık olsa da kedilerde üşütmeden değil virüs kaynaklı olarak görülür ve ciddi sonuçlara yol açabilir. Kedilerde Nezle Neden

Kedi Dış Parazit Zehirlenmesi

Kedi Dış Parazit Zehirlenmesi Kedi dış parazit veya parazitler sıklıkla görülen durumdur. Sadece kedilerde değil, evcil hayvanların çoğunda parazitler meydana gelebilir. Parazitler kene, pire, akar gibi farklı sınıflara ayrılsalar da hepsinin ortak özelliği kedinize rahatsızlık vermesidir. Bu durumdan kedinizi kurtarmak için kullanacağınız ilaçlar ise zehirlenmeye yol açabilir. Bu durum ise kedilerde dış parazit zehirlenmesi olarak

Kedilerde Kaudal Stomatit

Kedilerde Kaudal Stomatit Kedilerde kaudal stomatit ya da caudal stomatitis farklı nedenlere bağlı olarak görülmektedir. Ağız yarası ve enfeksiyonları anlamında kullanılan bu ifade, ağız bakımının iyi yapılmadığı durumlarda ortaya çıkmaktadır. Kedinizin ağzında yara bulunuyorsa ve bu yaraya iyi bakılmadıysa kısa sürede stomatit görülebilir. Stomatit ağız bölgesinin geniş kısmında ortaya çıkar. Genel olarak ise ağız kenarı,

Kedi Piresi İnsana Geçer mi?

Kedi Piresi İnsana Geçer mi? Kedi piresi diğer canlılarda da görülen, çok küçük boyuta sahip olan, kahverengi parazitlerdir. Özellikle tüylü hayvanlarda bulunan ve tüyler arasında yuva yaparak kısa sürelerde çoğalan bu küçük canlılar sevimli kedinizi rahatsız edebilir. Aynı şekilde cinsine bağlı olarak sizi de rahatsız edebilir. Kedi Piresinin İnsana Geçmesi Mümkün mü? Kedilerde görülen pireler