home 1 27

İstanbul'da 7 gün 24 saat açık Nöbetçi Acil Veteriner Kliniği

İstanbul da 7 gün 24 saat açık nöbetçi acil veteriner kliniği PatiKule

ACİL VETERİNER

Sevimli dostlarımızın acil veteriner hizmeti gerektiren tüm durumlarında, her türlü sağlık kontrol, takip ve tedavisi olan tüm süreçlerinde PatiKule Özel Veteriner Kliniği sizlerin yanında.

AVCILAR ACİL VETERİNER

İstanbul’da Acil Veteriner konseptinde sevimli dostlarımızın ihtiyaçlarını karşılamak üzere günün 24 saati alanında uzman veteriner hekim kadromuz ile acil veteriner hizmetleri sunuyoruz.

BAHÇEŞEHİR ACİL VETERİNER

Avcılar, Bahçeşehir ve Ispartakule başta olmak üzere tüm İstanbul genelinde gece açık veteriner hizmeti almak için bize 05012002125 numaralı hattımızdan ulaşabilirsiniz. Danışma hattımız 7/24 açıktır. Bizi adresimizde 7/24 ziyaret edebilirsiniz.

Kedi, köpek, tavşan, süs kuşları gibi birçok evcil hayvanın muayeneleri hijyenik ortamda yapıyor, profesyonel ve son teknoloji ekipmanlar ile tahlillerini gerçekleştiriyoruz. Hizmetlerimizin yelpazesi sevimli dostlarımız için geniş tutulmuştur.

GECE AÇIK VETERİNER

Gece açık veteriner kliniğimiz sadece gece değil 7/24 hizmet vermekte ve evcil hayvanlarınızın sağlığının takibi profesyonel olarak yapılmaktadır.

Avcılar Veteriner - Bahçeşehir Veteriner

PatiKule
Veteriner Kliniği

PatiKule Veteriner Kliniği olarak; bilgi birikimimiz, veteriner hekimlik alanındaki teknolojik ve bilimsel gelişmeleri yakından takip eden ekibimiz ile birlikte kliniğimizde muayene- teşhis, tedavi, laboratuvar ünitesi, operasyon, dijital röntgen, ağız ve diş sağlığı bakımı gibi hizmetlerinin yanı sıra pansiyon, pet kuaför ve pet shop hizmetlerini de sunmaktayız. Acil Veteriner – Nöbetçi Veteriner

Ayrıca kliniğimize gelmek için zaman bulamadığınız durumlarda bizimle iletişime geçebilir ve tedavi, aşı ya da mama servisi hizmetlerimizden kliniğimize gelmeden de faydalanabilirsiniz. Acil Veteriner hizmetimiz 7/24 mevcuttur.

home 1 27
7/24 Veteriner Hizmetleri

Hizmetlerimiz

Minik dostlarımızın sağlıklı, huzurlu ve mutlu yaşam sürmeleri için yanınızdayız. Nöbetçi Veteriner 7/24 – Acil Veteriner 7/24 konseptlerinde de hizmet vermekteyiz.

Koruyucu hekimlik ve minik dostlarımızın sağlığı için üzerimize düşen görevin farkındalığıyla yenilikleri takip ederek, güncel bilgiler ışığında doğru ve kaliteli hizmet verebilmek amacı ile çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.

home 1 28

SİZDEN GELENLER

home 1 08 1
# PatiKule Veteriner Kliniği gerek çalışanları, gerek hijyenik ortamı gerekse profesyonel hizmeti ile eşsiz bir klinik. Acil Veteriner olarak 7/24 hizmet vermesi de ekstra güzel.

Minik dostlarımızın sağlığını ve bakımını üst düzeyde önemseyerek üstlenen, hayat standartlarını yükselten uzman ekibin yaklaşımından oldukça memnun kaldım.
"Teşekkürler PatiKule"
Elif Y.
GALERİ

Minik Dostlarımızdan Kareler

home 1 19

PatiKule Ailesi

Minik dostlarımız ve sizlerle birlikte kocaman bir aileyiz.

PatiKule Veteriner Kliniği

M. Hakan UÇAR

İşletme Sahibi / Sorumlu Veteriner Hekim

1995 Adıyaman doğumlu M. Hakan Uçar, 2014 yılında Harran Üniversitesi Veterinerlik eğitimini tamamlayarak çeşitli işletmeler Veteriner Hekimlik yapmıştır. 2022 yılında İstanbul Avcılar Ispartakule’de PatiKule Veteriner Kliniğini hizmete açarak, uzman ekibi ve modern cihazlarıyla sevimli dostlarımıza Veteriner Klinik Hizmetleri ve PetShop Hizmetleri sunmaya başlamıştır. Yılların vermiş olduğu sektörel tecrübe ile artık kendi kliniğinde hizmet vermeye devam etmektedir. PatiKule Veteriner Kliniği, Sorumlu Veteriner Hakan Uçar önderliğinde Nöbetçi VeterinerAcil Veteriner konseptinde de 7/24 olmak üzere hizmet vermektedir.

PatiKule Blog

Sektörel Yazılarımız

Evde Köpek Eğitmek

Köpeklerde Hidrosefali

Hidrosefali, beyin omurilik sıvısının (BOS) normalden daha fazla biriktiği bir durumdur. Bu durum, beyin içi basıncının artmasına ve beyindeki yapıların genişlemesine yol açabilir. Köpeklerde de hidrosefali görülebilir ve genellikle doğuştan gelir. Hidrosefalinin nedenleri ve belirtileri: Hidrosefalinin belirtileri, genellikle beyin basıncının artması nedeniyle ortaya çıkar: Hidrosefali tanısı genellikle nörolojik muayene, röntgen veya manyetik rezonans görüntüleme (MRI)

Apartmanda Evde Beslenebilecek Köpekler British Bulldog

Köpeklerde Horner Sendromu

Horner Sendromu, köpeklerde göz ve yüz kaslarının innerve edildiği bir sinir yolu olan sempatik sinir sisteminin bozulması sonucu ortaya çıkan bir durumdur. Bu sendrom, genellikle göz kaslarında ve göz çevresinde belirtilere yol açar. Horner Sendromu’nun belirtileri şunlar olabilir: Horner Sendromu, sempatik sinir yolu üzerindeki bir hasar sonucu ortaya çıkar. Bu hasar, bir dizi farklı nedenle

Kedilerde Hafıza Kaybı

Kedilerde Taurin Eksikliği

Taurin, özellikle kedi mamasında önemli bir amino asittir. Kediler, taurini sentezleyemedikleri için besinlerle almak zorundadırlar. Taurin eksikliği, ciddi sağlık sorunlarına yol açabilir çünkü taurin, kedilerin kalp fonksiyonları, göz sağlığı ve üreme sistemi için gereklidir. Taurin eksikliğinin nedenleri: Taurin eksikliğinin belirtileri: Taurin eksikliği olan bir kedinin durumu genellikle veteriner muayenesi ve kan testleriyle teşhis edilir. Eğer

Sizin İçin Doğru Köpek Seçimi

Köpeklerde Kalp Kurdu

Kalp kurdu, Dirofilaria immitis adlı parazitin neden olduğu bir hastalıktır. Bu parazit, vektör olarak adlandırılan sivrisinekler aracılığıyla köpeklere bulaşır. Yetişkin kalp kurtları, köpeğin kalp ve akciğer arterlerinde yerleşir ve hastalığa neden olabilir. Bu hastalığa genellikle “köpeklerde kalp kurdu” adı verilir, ancak kedilerde ve diğer hayvan türlerinde de görülebilir. Kalp kurdunun belirtileri zamanla değişebilir ve hastalık

Mutlu Müşteri
Başarılı Operasyon
Sağlıklı Minik Dost
Yıllık Tecrübe

Avcılar Veteriner - Bahçeşehir Veteriner - Acil Veteriner - Nöbetçi Veteriner

İletişim Bilgilerimiz

Her türlü bilgi ve talepleriniz ile birlikte Acil Veteriner hizmetleri için 7/24 bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

Tahtakale Mah.
Abdi İpekçi Cd. No: 13/1C AVCILAR - İSTANBUL