Bahçeşehir Veteriner Kliniği PatiKule

7/24 Açık Nöbetçi Veteriner

7/24 Açık Nöbetçi Veteriner PatiKule sayesinde sevimli dostlarımız için her zaman veteriner hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. 7/24 açık nöbetçi veteriner hizmetleri özellikle ani şekilde gelişen travma ve hastalıkların tedavisi için çok önemli olduğundan hayat kurtarıcı olabilmektedir.

7/24 Bahçeşehir Veteriner Hizmetleri

Nöbetçi Veteriner PatiKule

7/24 Açık Nöbetçi Veteriner hizmetleri evcil hayvanınız için her zaman veterinerlik hizmetlerinden yararlanmanızı mümkün kılar. Bu hizmetler, kesintisiz bir şekilde sunulduğu için istenilen ya da gerekli olan her saat veteriner hizmetlerinden yararlanılmaktadır.

Özellikle evcil hayvanların meraklı doğaları gereğince yaralanma gibi travmatik durumlar sık görülebilmektedir. Araç çarpması, yüksekten düşme, başka hayvanlar tarafından saldırıya uğrama, kesici aletlerle zarar görme gibi durumlarda ani müdahale yapılmazsa hayati sonuçlar oluşabilmektedir. Bu türden durumlarda en erken şekilde yapılacak müdahaleler travmatik durumun engellenmesi adına önemli bir rol oynar.

PatiKule Veteriner Kliniği - 7/24 Açık Nöbetçi Veteriner
PatiKule Veteriner Kliniği – 7/24 Açık Nöbetçi Veteriner

Acil Veteriner hizmetleri ayrıca bazı hastalıklar da ani şekilde gelişebildiği için bu türden hastalıkların da erken müdahale ile tedavilerinin sağlanması yine hayat kurtarıcı olmaktadır.

Gece Açık Veteriner Olur mu?

Çoğu veteriner mesai saatleri olarak kabul edilen saatlerde çalıştıkları için gece çalışan veteriner bulmak zordur. Ancak Bahçeşehir Gece Açık Veteriner PatiKule sayesinde 7/24 veteriner hizmetlerinden yararlanmanız mümkündür.

Geceleyin çalıştığı için normal mesai saatleri içinde veterinere gitme imkanınız yoksa önemli bir avantaj elde edebilirsiniz. Ayrıca ani şekilde gelişen travma ve hastalık durumlarına da yine gece çalışması sayesinde erken müdahale yapılarak hayati sonuçların engellenmesi mümkün olmaktadır.

Bahçeşehir Acil Veteriner

7/24 Veteriner Avantajları

Avcılar 7/24 Açık Nöbetçi Veteriner mesai saatleri içinde sunulan tüm hizmetleri içermektedir. Bu bakımdan sadece acil durumlar için değil bakım, muayene veya aşı gibi durumlar için de tercih edilebilir. Özellikle gün içinde veterinere gitmeye fırsat bulamayanlar için bu sayede önemli kolaylıklar sunar. Bunun yanında ani oluşan kritik durumlara da erken müdahale fırsatı sunması sayesinde sevimli dostlarımızın sağlık sorunlarının büyümeden önlenmesine ve tedavi edilmesini mümkün kılmaktadır.

Gece çalışan veteriner aynı zamanda evcil hayvanınız ile ilgili merak ettiğiniz durumları da danışmanızı sağlar. Böylece rahat bir gece geçirmeniz ve olası sorunlar hakkında fikir almanız için de yardımcı olur.