Veteriner İlaçları

Hizmetlerimiz Veteriner İlaçları

Veteriner İlaçları – Eczane

Veteriner ilaçları – eczane hizmeti veren ve tüm bunları 7 gün 24 saat boyunca gerçekleştiren veterinerlik kliniğimiz, minik evcil dostlarınızın ihtiyaçlarının her daim karşılanmasını hedeflemektedir. Bu hizmet ve diğer tüm hizmetlerimiz alanında deneyim sahibi olan son derece profesyonel veteriner hekimler tarafından gerçekleştirilmektedir. Buna ek olarak ilaçların, solüsyon ve krem gibi ürünlerin kullanım aşamaları sizlere veteriner hekimimiz tarafından oldukça detaylı bir şekilde aktarılacaktır. Çünkü bu aşamaların eksiksiz ve kontrollü bir şekilde gerçekleştirilmesi evcil hayvanların sağlığı açısından büyük bir önem arz etmektedir.

Veteriner İlaçları – Eczane Hizmet Kapsamımız

Veteriner ilaçları – eczane hizmetleri kapsamında stokta olmayan ilaçlar birkaç gün içinde kliniğimiz içerisinde kullanılabilir hale gelir. Ayrıca veterinerlik kliniğimizde reçeteli mamalar olarak adlandırılmış olan bir dizi diyet ürünümüz de bulunmaktadır. Kliniğimiz siz değerli dostlarınızın tüm ihtiyaçlarını karşılamak için 7/24 açıktır.

Dostlarınızın İhtiyacı Olan Her Şeye Erişim

Veteriner ilaçları – eczane hizmeti ile hayvanların ihtiyacı olan vitamin ve şampuanlar da veterinerlik kliniğimizde mevcuttur. İlaçların yasal dağıtımı için tıbbi muayene gereklidir. Kliniğimizde hiçbir şekilde reçetesiz ilaçlar satılmaz. Başka bir veteriner hekim yönlendirmesi ve reçetesi ile de ürünlere ulaşılabilir. Pire, kene vb. durumlar için kullanılmakta olanlar da ilaç-eczane grubuna aittir. 7 gün 24 saat hizmet vermekte olan kliniğimizde dostlarınızın ihtiyacı olan her şeye kolay ve güvenli bir şekilde erişim gerçekleştirebilirsiniz.

PatiKule Veteriner Kliniği Hizmetleri

PatiKule Veteriner Kliniği, haftanın 7 günü 24 saat açıktır. Acil durumlarda bizlere 0501 200 21 25 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

• Acil Veteriner Kliniği
  • Anestezi ve Reanimasyon