Kan Tahlili

Hizmetlerimiz Kan Tahlili

Kan Tahlili

Kediler ve köpekler için kan tahlili yapılması pek çok nokta açısından büyük önem arz etmektedir. Uzun yıllara dayanan tecrübesi ile hizmet vermekte olan kliniğimizde kedileriniz ve köpekleriniz için kan tahlil uygulamaları titiz bir şekilde gerçekleştirilmektedir.

Kan Tahlilleri Neden Gereklidir?

Genel bir muayene, hastanın semptomlarına ve klinik bulgularına bağlı olarak mukozal renk, nabız ve solunum hızı, lenf nodu boyutu, su kaybının derecesi ve vücut ısısı gibi birçok değişkeni kontrol eder. Bu değişkenler, doktorlara hastalığın teşhisi için önemli veriler sağlar. Ancak, sadece genel muayene sonuçlarını değerlendirerek kesin bir açıklama yapmak çoğu zaman mümkün olmamaktadır. Örneğin, en yaygın semptomlardan biri olan kusma, birçok hastalıkla ilişkilendirilebilir. Çoğu durumda antiemetik ilaçların tek başına kullanımı tedavi için yetersiz kalmakta ve tedavi protokolü oluşturulmadan önce hastanın kusmasına neden olan problemin tespit edilmesi gerekmektedir. Bu noktada kan tahlili kullandığımız ilk tanı aracıdır.

Operasyon Öncesi Kan Tahlili Önemi

Anestezikler, ameliyat esnasında veya sonrasında yan etkilere ve komplikasyonlara neden olabilir. Ameliyat öncesi yapılan kan tahlili, anestezik maddeleri metabolize eden ve işlevlerini yerine getirdikten sonra vücut dışına atan organların işlevini değerlendirir ve anestezi riskini en aza indirmek için ameliyattan önce etkilenen bölgeler ve işlev bozuklukları için tedaviye başlar. Sizler de tüm bu detaylar ve daha fazlası hakkında veteriner hekimlerimiz aracılığı ile bilgi sahibi olabilirsiniz.

PatiKule Veteriner Kliniği Hizmetleri

PatiKule Veteriner Kliniği, haftanın 7 günü 24 saat açıktır. Acil durumlarda bizlere 0501 200 21 25 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

• Acil Veteriner Kliniği
  • Anestezi ve Reanimasyon