Hizmetlerimiz Dijital Röntgen

Anestezi ve Reanimasyon

Anestezi ve reanimasyon bilimleri çok karmaşık bir bilim alanı ve uzman bir ekip tarafından yapılması gereken işlemlerdir, bu nedenle kliniğimizde anestezi protokolleri 7/24 titizlikle sürdürülmektedir. Anestezi ve ağrı yönetiminde en uygun anestezi yaklaşımını belirlemek ve perioperatif komplikasyonları önlemek için her aşamada hastanın sağlığı, tipi, ırkı, yaşı, gebelik durumu gibi faktörler göz önünde bulundurulur. Her anestezi her kedi ve köpek için uygun değildir ve farklı sistemler farklı operasyon yöntemleri gerektirebilir. Hastalarımıza anestezi öncesinde hematolojik ve biyokimyasal incelemeler, akciğer grafikleri, yaşlı hastalarda ek EKG ve EKO tetkikleri yapılmaktadır. Olağan muayeneden sonra ek tetkikler gerekiyorsa, ameliyat yapıldıktan sonra hasta ameliyata hazırdır. Anestezi yöntemleri arasında lokal anestezi, sedasyon, genel anestezi, hasta takibi ve anestezi öncesi danışmanlık yer alır.

Anestezi İşlemleri Nasıl Gerçekleştirilir?

Ameliyat öncesi bir adım olarak, hayvanın mevcut sağlık durumu uzman veterinerimiz tarafından değerlendirilir. Ameliyat süresi ve anestezi seviyesi belirlenir ve bu doğrultuda anestezi ve reanimasyon süreci başlatılır. Veteriner kliniğimiz tüm evcil hayvanlar için acil bir şekilde anestezi yapabilen bir kliniktir. Deneyimli veteriner hekimlerimiz acil bir durumda hayvanınıza müdahale etmek için hemen anestezi işlemlerine başlayabilir. Bu sayede evcil hayvan mevcut durumun acı verici etkilerinden kurtulmuş olur. Aynı zamanda bu işlemler 7 gün 24 saat gerçekleştirilmekte olduğu için dilediğiniz zaman sevimli dostlarınızı kliniğimize getirme imkanınız da bulunmaktadır.

Pet Cerrahi Müdahaleleri

Evcil hayvanlar da tıpkı bizler gibi hastalıklara yakalanabilmekte ve bu doğrultuda da cerrahi müdahalelere ihtiyaç duymaktadır. Veteriner kliniğimizde evcil hayvanlar için 7/24 acil müdahale hizmetimiz bulunmaktadır. Veteriner hekimler, evcil hayvan arkadaşınızın sıkıntısını en aza indirmek için mümkün olan en iyi anestezi ve reanimasyon hizmetlerini sağlar. Veteriner hizmetlerimiz, başta kedi, köpek ve kuşlar olmak üzere diğer tüm evcil hayvanların hastalık, bakım ve aşılarını araştırabilmektedir. En yeni X-ray cihazları ile hastalıklar kısa sürede teşhis edilir. Kuruluşumuzdan bu yana devamlı güncellenen anestezi teknolojisini takip ederek hizmetlerimizi sorunsuz bir şekilde anlayarak çalışıyoruz. Ayrıca hastalığa ve ameliyatın içeriğine göre lokal anestezi uygulaması da gerçekleştiriyoruz. Sizlerin en değerli dostlarına en iyi veterinerlik hizmetini veren kliniğimiz temizlik ve hijyen konularına da gereken önemi vermektedir.

PatiKule Veteriner Kliniği Hizmetleri

PatiKule Veteriner Kliniği, haftanın 7 günü 24 saat açıktır. Acil durumlarda bizlere 0501 200 21 25 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

• Acil Veteriner Kliniği
  • Anestezi ve Reanimasyon