Parazit Tedavisi

Hizmetlerimiz Parazit Tedavisi

Parazit Tedavisi

Parazit tedavisi hayvanların ve hayvanların çevresindeki insanlar için büyük önem taşımakta olan bir konudur. 7 gün 24 saat hizmet vermekte olan veterinerlik kliniğimizde bu tedavi profesyonel veteriner hekimler tarafından güvenli bir şekilde gerçekleştirilmektedir.

Dış Parazit

Parazit tedavisi ile bit, pire ve kene gibi ektoparazitler artık köpekler ve kediler için sorun olmaktan çıkıyor. Bit ve pirelere karşı koruma sağlayan köpek ve kedilerin boyunlarına uzun etkili damlalar enjekte edilerek koruma 3 ay boyunca gerçekleştirilmiş oluyor.
Bu şekilde kullanılan bazı formülasyonlar bir ay boyunca etkilidir ve bazı iç parazitlere karşı da etkilidir. Boğazdan aşağı damlar, bu nedenle ilacı temizlemek için yalama yoktur. Pire tasması, pudra, şampuan vb. Bu tür ürünler ektoparazitlerle mücadelede çok etkili değildir ve hayvanlar bu ilacı ağızdan alırsa ciddi zehirlenmelere neden olabilir. Uzun etkili damlaların bir diğer avantajı da kedinizi veya köpeğinizi ya da yaşadığınız yeri beslenemeyen parazitlerden temizleyip çevreye karışmalarıdır.

İç Parazit

Tenyalar, kurtlar ve de uvarlak solucanlar (saçkıranlar) en çok kedi ve köpeklerde görülür. Bu parazitler bağırsaklarda kalarak kanamaya, kansızlığa, halsizliğe, bağırsak bozukluklarına, saç dökülmesine ve diğer birçok rahatsızlığa neden olur. Kliniğimizde uzman veteriner hekimler tarafından uygulanmakta olan parazit tedavisi ile tüm bu problemlerin önüne geçilmektedir. Kedi ve köpeklerinizin ve tabi ki sizlerin sağlığı bu şekilde gözetilmekte ve gönül rahatlığı sağlanmaktadır.

PatiKule Veteriner Kliniği Hizmetleri

PatiKule Veteriner Kliniği, haftanın 7 günü 24 saat açıktır. Acil durumlarda bizlere 0501 200 21 25 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

• Acil Veteriner Kliniği
  • Anestezi ve Reanimasyon