Evde Veteriner Hizmetleri

Hizmetlerimiz Evde Veteriner Hizmetleri

Evde Veteriner Hizmetleri

Evde veteriner hizmetleri, evcil hayvanların bakımı ve esenliği içindir. Bu nedenle evcil hayvanınızın sağlığını güvence altına alın ve evden veteriner hizmetlerinden mutlaka yararlanarak düzenli kontroller yapın. Evinizde sahip olduğunuz en değerli varlıklardan biri olan evcil hayvanınızın sağlığı her şeyden önce gelir. Bu nedenle evcil hayvanınızın sağlığını düzenli olarak kontrol etmek ve hasta olduklarında takip etmek çok önemlidir. Hayvanlarımızın insanlardan hiçbir farkı yoktur. Bu nedenle evcil hayvanlarımız hastalanabilir ve acil bir şekilde müdahale gerektiren durumlar yaşayabilir. Evcil hayvanlar sebepsiz yere aniden hastalanabilir. Bu hastalıkla karşılaşıldığında bir veterinere ihtiyaç vardır. Derhal veterinere gönderilmelidir.
Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa’da uzun süredir verilmekte olan bu veterinerlik hizmeti ülkemizde de yeni yeni tanıtılmakla birlikte hızlı bir gelişim göstermiş ve ileri teknoloji kullanmaktadır. Alanında uzman ve evcil hayvan sahiplerine en kısa sürede ve en etkili şekilde yardımcı olmaya hazır veteriner hekim grupları sevimli dostunuzun tüm ihtiyaçlarını ve de tedavilerini gerçekleştirmek odaklıdır. Bu kapsama pek çok hizmet de dâhil edilmiştir. Çünkü tüm hayvanların ilgiye, sevgiye ve de bakıma ihtiyacı vardır. Veteriner kliniğimiz 7 gün 24 saat hizmet vererek gerek evde gerekse klinik içerisinde tüm aşamaları titiz bir şekilde gerçekleştirmektedir.

Evde Veteriner Hizmetlerinin Önemi

Evcil hayvanlar evdeki en değerli şeydir ve sağlıkları her şeyden önce gelir. Hastalık durumunda düzenli kontrol ve takiplerin yapılması çok önemlidir. İnsanlar gibi hayvanlar da hastalanabilir, tedirgin olabilir ve düzenli kontrollere ihtiyaç duyabilir. Evcil hayvanlar belirli nedenlerle aniden hastalanabilir. Hastalanırlarsa en kısa zamanda veterinere götürülmeleri gerekir. Bazı durumlarda, evcil hayvanlar yerinde tedavi gerektirir. Evde veteriner hizmetleri veren veteriner kliniğimiz, tüm evcil hayvanların sağlık ve bakım ihtiyaçlarını karşılamak için her zaman çalışmaktadır. Her işlem evcil hayvanınızın iyiliği ve sağlığı için çok önemlidir.
7 gün 24 saat evde veteriner hizmetleri ve daha pek çok hizmeti sizlere sunarak kıymetli dostların her daim sağlıklı olmasını gözeten veteriner kliniğimiz her geçen gün kendi bünyesine daha çok şey katmakta ve tüm işlem ve operasyonları profesyonel ortamlarda profesyonel bir şekilde geliştirmektir. Tüm bunlara ek olarak veterinerlik kliniğimizin kadrosu uzman bir kadro olma özelliği de taşımaktadır. Kadroda bulunan tüm hekimlerimiz son derece deneyim sahibi ve hayvanlara karşı da hassas yapıda kimselerdir.

Evde Veteriner Hizmetleri ile Düzenli Kontroller

Hayvanlar en çok sevgiye ve ilgiye muhtaçtır. Evcil hayvanınızın hastalanmaması ve sağlıklı kalması için düzenli olarak aşı yaptırmanız da önemlidir. Evde veteriner hekimi sayesinde tüm evcil hayvanlar en acil durumlarda yardım alabilir ve düzenli bir şekilde gerekli olan tüm aşılarını yaptırabilir. Hayvan hastanesine gitmekte zorlanan evcil hayvan sahipleri için çok uygun olan bu hizmet hayvan sağlığına son derece önemli faydalar sağlamaktadır.
Tüm hayvanlar sağlıklı olmayı ve mümkün olan en iyi hayatı yaşamayı hak eder, bu nedenle veterinerlik hizmetleri mümkün olduğunca doğru kullanılmalıdır. Doktorlarımız her cins ve her türden evcil hayvanın sağlığına kendini adamıştır ve kendi alanlarında huysuzlaşan herhangi bir evcil hayvanı tedavi etmek için evde veteriner kliniği seçeneğini de kullanır.
Evde veterinerlik hizmetleri kapsamında yalnızca kendi beslemekte olduğunuz evcil hayvanınızı değil sokakta, parkta ya da herhangi bir yerde yardıma ihtiyaç duyduğunu düşündüğünüz bir hayvan için de 7 gün 24 saat kliniğimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Cins, renk, fark etmeksizin tüm hayvanlar ve bu hayvanların sağlıkları kliniğimizin tek önceliğidir.

PatiKule Veteriner Kliniği Hizmetleri

PatiKule Veteriner Kliniği, haftanın 7 günü 24 saat açıktır. Acil durumlarda bizlere 0501 200 21 25 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

• Acil Veteriner Kliniği
  • Anestezi ve Reanimasyon